ویژگی هایی انتشار اپلیکیشن در مارکت ها
بعد از ساخت اپلیکیشن یکی از روش های تبلیغات، منتشرکردن آن در مارکت ها میباشد.
معمولاً مارکت ها برای انتشار اپلیکیشن ها معیارهای مختلف و متفاوتی دارند که اگر این معیارها را رعایت نکنید ممکن است مارکت مورد نظر اپلیکیشن شما را رد کند.
بنابراین بهتر است قبل از انتشار اپ خود در مارکت و یا اپ استورها قوانین آنها را مطالعه نمایید .
ویژگی های اصلی اکثر مارکت ها برای انتشار اپلیکیشن :
محتوای اپلیکیشن شما باید هیچ گونه مطلب غیر اخلاقی نداشته باشد و اپ شما محتوای متناسب با کارکرد خود داشته باشد . البته این قانون در مارکت های متعدد متفاوت می باشد.
اگر شما از صفحات مختلف برنامه ، اسکرین شات تهیه نماید وهمچنین توضیحاتی مرتبط با اپلیکیشن و تصاویر خود ارائه دهید کاربران برای خرید آن جذب میشوند .
در صورتی که نتوانید توضیحات مناسبی ارائه دهید اپلیکیشن شما رد خواهد شد.
مارکت ها اپلیکیشن شما را از نظر امنیت مورد بررسی قرار می دهند.
قبل از انتشار اپلیکیشن حتما ً آن را از نظر باگ ها و خطاها بررسی کنید و اطمینان پیدا کنید که هیچ گونه خطای در زمان اجرا ندارد.
همچنین ازدرست کار کردن لینک های که در اپلیکیشن قرار داده اید مطمئن شوید.
اپلیکیشن شما باید از نظرظاهر نیز مورد تأئید مارکت مورد نظر قرار بگیرد.
مارکت ها معمولا از انتشار اپلیکیشن های که از مطالب اپ های دیگر بدون ذکر منبع و یا از برند اپلیکیشن های دیگر استفاه کنند را رد خواهند کرد.
پس بهتر است سعی کنید در اپ خود مطالبی مفید و جدید و یا در صورتی که قصد دارید از مطالب دیگران استفاده کنید منبع را ذکر کنید.
اگر دارای وب سایتی هستید و حال قصد ساخت اپلیکیشنی را دارید به این نکته دقت کنید که باید در طراحی اپ خود نسبت به اپلیکیشن تفاوت وجود داشته باشد و در اپلیکیشن خود لینک وب سایت خود را قرار دهید.
در غیر اینصورت بعضی از مارکت ها از انتشار اپلیکیشن شما خودداری می نمایند.
امیدوارم این مقاله”ویژگی هایی انتشار اپلیکیشن در مارکت ها” به شما کمک کرده باشد. موفق باشید
بدون دیدگاه